Reidar förnyar sig än mer

image17

Reidar  har aldrig varit rädd för förändringar, nännemensan! Det här inlägget är ingen frågeställning och går alltså helt emot konceptet på Reidars. Eller inte. Trodde du att Reidars var en ensidig, konceptstyrd blogg som skyr all form av nytänkande som pesten så kan jag bara meddela att du huggit rejält i sten. Reidar är ett forum för vågat nytänkande såväl som gamla dogmer, röda trådar är av underordnad betydelse. Det här inlägget handlar alltså inte om nåt särskilt men är inte mindre värt/intressant för det. Det visar ju på mångfallden hos Reidar och hans blogg! Länge leve Reidars!

Kommentarer
Postat av: Richmond

Du får läsaren att känna sig otrygg, vilket inte är rent negativt, eller till skada. Men jag själv är konceptstyrd så in i helvete. En gång försökte jag gå baklänges genom en dörr. Men det gick inte jag fick vända på mig. Det finns ibland också brist på männsikor, de räcker bara inte till.

2008-04-25 @ 10:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0