Hej Richmond!

Reidar har precis inhandlat två babyrosa vägghyllor på Ikea och har hört ryktas att du är ägare av en borrmaskin/skruvdragare. Reidar undrar:

Stämmer detta?

A. Nej

B. Ja

C. Eventuelltmensan

image25

Om du svarat B (eller C) på ovanstående så ber Reidar dig nu svara på följande:

Kan du hjälpa Reidar att sätta upp dessa?

A. Aldrig i livet

B. Jajjamensan, jag kommer på stört

C. Jag kan tänka mig att hjälpa till men endast under förutsättning att Reidar bjuder på specialöl

D. Reidar luktar illa

Kommentarer
Postat av: Richmond

Vad ska man då med dessa hyllor till? nå:
på fråga 1 svarar jag alternativ c, fast modifierat till kjellmensan, vilket har samma innebörd som alternativ b men avsevärt roligare att säga

angående fråga 2 så vet du ju, Reidar, att allt som har med special att göra utövar en stor lockelse på mig, varför följaktligen svaret på denna fråga blir alternativ c

-Är det möjligen fråga om special?
-Jo, så är nog fallet!
-Verkligen! Ja då kommer jag nog allt.

2008-05-06 @ 02:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0